  • Data: 2016-09-05 20:08:21
    Temat: Re: PC a GAZ
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 5 września 2016 18:48:35 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
    > Nigdzie nie ma, nawet jak płacisz abonament telefoniczny, to masz stałe
    > opłaty, i oczywiście wszystkie one wpływają na całkowity koszt medium.

    Od opłat stałych w gazie można uciec. Ja np za gaz żadnego abonamentu nie płacę;)
    > Tylko, że nie każdy ma możliwość używania poziomego, ja nie miałem
    Bo i nie ma jednego najlepszego rozwiązania, zależy kto jak tam ma indywidualnie.

    > odwierty szły już w dziesiątki tysięcy złotych, więc podziękowałem, tym
    > bardziej, że przyłącze gazu miałem w PGNiG za standardową stawkę, coś
    > między 1500 a 2000zł.

    To pewnie bez dwóch zdań gazem wyjdzię u Ciebie taniej. Trzeba by to przeliczyć tak
    na 20 lat
    > Dla prądu, też zależy od odległości,

    Chyba nie. Energetyka w granicy działki stawia za 1,5- 2,2 tys w zależności od
    zamówionej mocy
    >tyle tylko, że prąd jest częściej bardziej dostępny. A że bez prądu dziś żyć >nie
    można, to każdy szuka działki żeby prąd i woda były w miarę blisko i >tanio, gaz i
    kanalizacja
    Prąd najważniejszy, woda można swoja studnie bić, ścieki tu jest kilka możliwości,
    gaz obowiązkowy nie jest