  • Data: 2016-09-05 21:46:26
    Temat: Re: PC a GAZ
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 5 września 2016 21:06:41 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu poniedziałek, 5 września 2016 19:38:43 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Raczej powyżej wszystkie koszty zawyżone. Ale ok niec jest dyszka.

    Co masz zawyżone? Jeszcze pomocnika do układania nie doliczyłem.
    A jak kierbud czy kto tam jest (o ile jest) uprze się że rura musi
    mieć SDR większy to zaś będzie z 50gr na rurze więcej. Się okaże
    że jednak w czystym piachu (tak jak mam ja) nie da się wykopać rowów
    bo się osypią i trzeba np. 10 arów korytować, potem kłaść rurę
    i zasypywać na nowo. I koszty koparki pójdą w górę.
    I zamiast dyszki zrobi się 15. Mało prawdopodobne? Być może, ale całkiem
    możliwe.

    > Kiedy się Tobie te dodatkowe 10tys zwróci dzięki 5x lepszym parametrom?

    Nie powiedziałem że się zwróci. A parametry lepsze bo temperatura będzie
    na dużym plusie z odwiertu. Cała babranina będzie zrobiona w 1 dzień.
    Na prądzie do pompki też się pewnie zaoszczędzi, cop wzrośnie.
    Od zawsze chciałem kolektor poziomy, ale jak przemyślałem warunki na
    tej konkretnie działce i domu, to z oporem ale stwierdziłem że dziury lepsze.

    L.