    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: PC firmy Stiebel Eltron seria WPF
    Date: Sat, 23 Nov 2013 20:45:47 +0100

    > idealne na podłogówkę bez żadnych pomp ciepła - a moze jakies scienne
    > panele dadzą rade?

    O proszę, myślisz że da radę?
    Mam tylko podłogówkę (w części socjalnej) i nie bardzo chcę cokolwiek
    dokładać.

    Pytanie, czy da się policzyć, albo inaczej - dobrać wymiennik i linię
    transmisyjną (kurde, ale to poważnie brzmi) tak, aby najlepiej
    wykorzystać to ciepło? Oczywiście jeżeli będę znał przepływ i
    temperaturę od strony źródła. Nad jakim typem się pochylić?
    Wypadało by jak najmniej tracić, jeżeli bezpośrednio mam podłogę zasilać.

    Miłego.
    Irek.N.