    From: szary <n...@x...pl>
    Date: Thu, 29 Mar 2012 08:44:57 +0200
    Subject: Re: PGE -budowa przyłącza uzasadniona?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie

    Dariusz K. Ładziak wrote:

> [...]

    Czemu ja wcześniej to zdanie jakoś przeinaczyłem (dlatego->dlaczego)?
    Oczywiście racja.

    > Dokładnie. Opcja z własnym projektem jest dla tych co ogrodzenie murują
    > i nie chcą żeby ni z gruszki ni z pietruszki w dziwnym miejscu
    > energetyka wtrynia im skrzynkę - wolą zachować nad tym kontrolę. Jak ma
    > być prosty słupek z paru cegieł na rogu działki - niech się energetycy
    > sami martwią.

    OK,ok wiekszość umowy rozumiem, tylko nie wiedziałem że standardowo
    wtryniają ludziom takie umowy (U3).
    Na biurze podawczym mówiłem (i pokazywalem na mapce) facetowi swoją wizję
    ale najwyraźniej mało go to obchodziło.

    Dzieki wszystkim za pomoc, chory kraj
    m.