  • Data: 2020-02-10 16:01:23
    Temat: Re: PV pesymistycznie.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 8 lutego 2020 14:11:57 UTC+1 użytkownik heby napisał:

    > Istotne jest to że bez nabicia kredytu latem taka instalacja naciąga
    > frajerów którzy na zeszłą jesień, zachęceni programem "mój prąd" i
    > bredzeniem firm instalaujacych, przeszli na grzanie prądem na zimę. I
    > już albo dostali albo dostaną pierwsze rachunki. Milutko zderzyć się z
    > rzeczywistością po policzeniu ilości zer w kwocie :)

    Co pan pierdolisz ze tak napisze?
    Fotowoltaikę odpaliłem w styczniu. Rozliczą mnie z niej dokładnie po
    12 miesiącach. Przez ten czas wpłacam prognozowane rachunki po 150 pln
    / 2 miesiące (wcześniej ponad 900 pln). I po 12 miesiącach mnie rozliczą
    z całego roku - ile zużyłem, ile wygenerowałem i oddałem etc. Piszesz
    bzdury i siejesz dezinformację.

    --
    Adam Sz.