  • Data: 2020-02-10 18:50:35
    Temat: Re: PV pesymistycznie.
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-10 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > A kto by sie przejmował ze spłacasz 10 lat i nadal masz wiecej do spłaty
    > niz wartośc nieruchomości.
    > No i dodatkowo nie masz pojecia co bedzie w przyszłosci.
    A Ty mając kredyt złotowy wiesz?
    Już idzie inflacja do góry i tylko kwestią czasu jest kiedy podniosą
    stopy procentowe.

    > Kredyty frankowe sa swietnym przykładem - ide o zakład ze 90% nie
    > rozumiało na co się decyduje.
    Kto nie rozumiał to nie rozumiał, takich 'kwiatków' jest więcej np:
    amber gold, czy bezpieczna kasa itd itp.
    Ja na razie nic nie straciłem, a zyskałem.

    > I dokładnie tego brakowało w mediach - był hurra optymizm, nieliczni
    > przestrzegali ale nawet oni robili to ogólnikami a nie dokładnym
    > tłumaczeniem co i jak.
    No pewnie, przecież lepiej oddać swoim bankom +200% tego co sie pożyczyło
    niż +100% na franku, bo to takie proporcje wychodzą.

    --
    Janusz