  • Data: 2020-02-10 19:29:50
    Temat: Re: PV pesymistycznie.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/02/2020 16:01, Adam Sz. wrote:
    > Co pan pierdolisz ze tak napisze?
    > Fotowoltaikę odpaliłem w styczniu. Rozliczą mnie z niej dokładnie po
    > 12 miesiącach. Przez ten czas wpłacam prognozowane rachunki po 150 pln
    > / 2 miesiące (wcześniej ponad 900 pln).

    Musisz mieć bardzo dużo kWp na dachu że zimą jesteś w stanie
    wyprodukować 750zł *ALBO* wcle nie płacisz za prąd tak samo jak ludzie o
    których mowa w tym wątku.

    > I po 12 miesiącach mnie rozliczą
    > z całego roku - ile zużyłem, ile wygenerowałem i oddałem etc. Piszesz
    > bzdury i siejesz dezinformację.

    To zabawne, bo moja dezinformacja to comiesięczny racunek. A może ty
    masz inną umowę spisanąz dostawcą prądu? Bo jeśli tak to nie ten przypadek.

    No więc kupiłeś elektrownie FV i zmieniłeś licznik czy też może zawarłeś
    umowę z dostawcą energii na kredytowanie tej instalacji?