  • Data: 2023-06-03 23:00:07
    Temat: Re: PV - produkcja dzisiaj
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/06/2023 23:01, Zenek Kapelinder wrote:
    > W fotowoltaice z dachu cena pradu

    Przyłapany na pierdoleniu od rzeczy ma tylko nastepny monolog z dupy.

    Wyjaśnie Ci więc, pajacu, że koszt falownika w instalacji
    fotowoltaicznej jest znikomą częścią zysku jaki generuje instalacja,
    nawet przy obecnych cenach, przez cały okres swojego życia instalacji.
    Może się ich i 4 popsuć w tym czasie, a kułaki i tak będą do przodu.
    Twoje bredzenie o tym jak cena falownika zabija zyski z PV to
    najzwyklejsze pierdolenie z dupy. Starasz się już czepiać absurdalnych
    problemów aby wykazać jak wszyscy przegrali na PV. Kup se kalkulator i
    policz ile procent kosztów instalacji to falownik i ile procent zysków
    na przestrzeni 20 lat to falownik. Podpowiem jeszcze raz: średnio koszt
    nowego falownika zwraca się po roku pracy instalacji. A cała instalacja
    obecnie zwraca się średnio po 5-6 latach. Więc w twoich 20 latach
    instalacjia zwróci się ponad 3 razy, z czego ponad 2 razy to zysk na
    czysto. I falownik może się popsuć. Bez znaczenia, jest znacznie tańszy
    niż 15 lat czystych zysków z PV. I panele można zezłomować w cenie
    nowych. I dalej będą zajebiste zyski.

    Pogódź się z tym, że nie możesz dorwać się do tych zysków w swojej
    dziurze, umrzesz odrobinę bardziej szczęśliwy.