  • Data: 2021-11-24 23:54:55
    Temat: Re: PV - pseudo off grid
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 24 November 2021 at 23:06:20 UTC+1, LordBluzg(R) wrote:
> [...]
    wpiętym szeregowo oporniku, czyli np. masz 1om, chcesz stabilizowac prąd 10A to
    utrzymujesz na nim (regulatorem) 10V
    > Napisz jeszcze raz bo chyba ślepy jestem. Utrzymujesz 10V? Nic nie
    > piszesz o pomiarze A. Naprawdę odnosisz się do napięcia czy mi się wydaje?

    https://allegro.pl/oferta/regulowany-zasilacz-labora
    toryjny-pradu-stalego-10986729194

    https://www.hurt.com.pl/doc/ladowarka_bc700.pdf

    mierzy/stabilizuje napięcie => w efekcie ladowanie jest stałym prądem...

    > Co robi? Stabilizuje napięcie? Mierzy napięcie? Nie prąd? Nie mierzy
    > prądu? Prąd jest wynikowy i ZALEŻNY od napięcia a nie odwrotnie?
    >
    > Masakra! :D:D:D
    >
    > Mam nadzieję, ze zaczynasz łapać :D
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPi?>>>
    > PIBAĆ JES
    mam taki zasilacz laboratoryjny z regulacją V i A
    30V 2,5A
    i używam go do ladowania żelówek

    Jak pojemnść 55Ah
    to daję A i V na maksa
    ale jak ustawię napięcie 12V to się doładuje i prąd zacznie spadać i kontrolka sie
    przełącza na zakres V, abym zwiększył napięcie

    Inteligentna bestia z Niemiec, ma wiele lat