  • Data: 2011-01-14 21:16:27
    Temat: Re: Pa pa !!
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:4104f6e6-a3dd-49b8-8380-

    >Widac, Ty lubisz byc u kogos w dupie...

    Jakos nie zauwazylem, zebys sie wyjatkowo udzielal na tej grupie, za to
    dziwnie osobiscie odebrales to pozegnanie.
    Ja akurat wiekszosc postow Marka czytywalem i nie wydaje mi sie, ze mial
    kompleks obrazonej panienki. Jakis tam powod mial, a co my rodzina, ze ma
    sie nam tlumaczyc? Chyba dorosly jest, wiekszosc z nas zdaje sie tez, wiec
    po co to mieso?

    Pozdro.. TK