    From: "robert" <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pali sie sadza w kominie
    Date: Sat, 10 Jan 2009 23:56:13 +0100

    > Ty przyjąles mylnie jak i KKP ze ktos kto nie chce widzieć kominiarza nie
    > czysci kominów ... Jeżeli ktos nie czysci wlasnego komina w swym
    > prywatnym domu jest poprostu głupcem.

    może i czyści, ale są to często różne "domowe" sposoby czyszczenia (np.
    stosowana przez byłego sąsiada metoda na "świerczka"), natomiast kominiarz,
    jeżeli ma tytuł mistrza kominiarskiego, przynajmniej teoretycznie powinien
    wiedzieć, jak to się powinno robić

    > jakim cudem maja mi sie zapalic sadze skoro czyszcze ten komin?

    bo może czyścisz źle i nawet o tym nie wiesz...

    > Zauważ kolego że niektórzy swoje domy wybudowali wlasnymi rekami kosztem
    > wieloletnich wyrzeczen i zwyczajnie ich nie stac na ekstrawagancje w
    > postaci zbiorów rachunków z KKP za to co moga sami zrobić równie dobrze
    > jak jak pan w cylinderku.

    jako twój potencjalny sąsiad i właściciel drewnianego domu, cieszę się, ze
    jednak interpretacja przepisów jest taka, jak opisałem, wolę widzieć pana w
    cylinderku na twoim dachu, niż ciebie, bo mam przekonanie, że ten pan w
    niejeden komin już widział i potrafi go czyścić lepiej niż ty (są oczywiście
    wyjątki, był u mnie taki, co szczerze wyznał, że takiego systemowego to
    jeszcze nie widział, na dach mu się nie chciało wchodzić, popatrzył tylko na
    ogień w kominku, czy jest ciąg, a odbiór komina chciał zrobić jeszcze przed
    jego wybudowaniem, oczywiście u mnie nie zarobił :-)),
    a czyszczenie komina przez fachowca, to nie ekstrawagancja, tylko
    zdroworozsądkowe podejście, piszesz o domach budowanych kosztem wyrzeczeń,
    ja też kredyt będe spłacać do emerytury i twierdzę, że 50 PLN za usługę to
    niewiele, żeby zmniejszyć ryzyko do minimum

    --
    pozdrawiam
    robert