    From: "kris" <K...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pali sie sadza w kominie
    Date: Sun, 11 Jan 2009 10:34:30 +0100

    > jako twój potencjalny sąsiad i właściciel drewnianego domu, cieszę się, ze
    > jednak interpretacja przepisów jest taka, jak opisałem, wolę widzieć pana
    > w cylinderku na twoim dachu, niż ciebie, bo mam przekonanie, że ten pan w
    > niejeden komin już widział i potrafi go czyścić lepiej niż ty (są
    > oczywiście wyjątki, był u mnie taki, co szczerze wyznał, że takiego
    > systemowego to jeszcze nie widział, na dach mu się nie chciało wchodzić,
    > popatrzył tylko na ogień w kominku, czy jest ciąg, a odbiór komina chciał
    > zrobić jeszcze przed jego wybudowaniem, oczywiście u mnie nie zarobił
> [...]
    Bzdury piszesz po raz drugi(pierwsza bzdura to ta że systemowy lepiej znosi
    pożar sadzy nizż komi murowany)
    Czyszczenie komina to nie jest jakaś super skomplikowana czynność do której
    potrzebny jest super fachowiec.
    Ale niektórzy popadają w paranoie, i stąd posty typu: "komin musi byc
    czyszczony przez kominiarza co 2 miesiace" "piekarnik musi podłaczyć gość z
    uprawnieniami ABCDE..." itp.
    A płyn do spryskiwaczy w samochodzie sam wlewasz czy jedziesz na warsztat
    aby wlał ci go gość z UPRAWNIENIAMI?

    Krzysiek