  • Data: 2012-03-27 14:27:08
    Temat: Re: Palnik do spawania/cięcia i tym razem ja pytam na końcu...
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Plumpi" napisał:
    > Tobie naprawdę się popier.... w główce :)
    > Nie chcesz ze mną dyskutować to nie odpisuj, a zabraniać pisania
    > mi nie możesz. To, że Ty założyłeś ten wątek nie oznacza, że jest on
    > Twój prywatny i nikt nie ma do niego dostępu i nie ma prawa pisać.
    > Ja zaś dostrzegam, że możesz wyrządzić krzywdę swoimi durnymi
    > pomysłami (choćby to przelewanie tlenu z butli do butli), dlatego nie
    > mogę pozwolić, aby tego typu durnowate Twoje pomysły pozostały
    > bez ostrzeżenia przed zagrożeniem.

    Cały czas zadymiasz i odwracasz kota ogonem, popierniczyło ci się we łbie,
    zadymiasz, kłamiesz i jeszcze masz pretensję że osoba zakładająca wątek ci
    się wpiernicza do dyskusji!!!
    Widzę że twoje ciągle zapowiadane obietnice nie odpowiadania już w tym
    temacie to też pic na wodę, tak samo jak twój "patent" palenia stali
    tłuszczem i sprężonym tlenem!
    Natomiast uzupełnianie tlenu do zestawu butli jest jak najbardziej
    wykonalne, ale tobie to wszystko sprawia problem, więc lepiej się takimi
    rzeczami nie zajmuj, bo może już wystarczy tych nieszczęśliwych wypadków w
    twoim życiu, a jak będziesz chciał sobie wbić kilka gwoździ w ścianę to
    lepiej zatrudnij fachowca z uprawnieniami, kursami i latami doświadczenia bo
    sam to możesz sobie i innym zrobić wielką krzywdę!