  • Data: 2012-03-27 16:08:48
    Temat: Re: Palnik do spawania/cięcia i tym razem ja pytam na końcu...
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4f71b8e4$0$1278$65785112@news.neostrada.pl...

    > Cały czas zadymiasz i odwracasz kota ogonem, popierniczyło ci się we łbie,
    > zadymiasz, kłamiesz i jeszcze masz pretensję że osoba zakładająca wątek ci
    > się wpiernicza do dyskusji!!!
    > Widzę że twoje ciągle zapowiadane obietnice nie odpowiadania już w tym
    > temacie to też pic na wodę, tak samo jak twój "patent" palenia stali
    > tłuszczem i sprężonym tlenem!
    > Natomiast uzupełnianie tlenu do zestawu butli jest jak najbardziej
    > wykonalne, ale tobie to wszystko sprawia problem, więc lepiej się takimi
    > rzeczami nie zajmuj, bo może już wystarczy tych nieszczęśliwych wypadków w
> [...]

    Za to ty jesteś "geniuszem", który nie ma pojęcia w temacie, nie zna teorii,
    nie praktykował i nie miał nawet do czynienia, ale wie, że jest w tym
    najlepszy, lepszy nawet od zawodowców po szkołach i z kilkudziesięcioletnią
    praktyką.
    Po prostu jesteś bufonem, który nigdy do niczego nie dojdzie, bo nie jesteś
    w stanie czerpać z doświadczeń innych. Myślisz, że wszyscy w koło będą
    przyklaskiwali twoim durnym pomysłom, a tych, którzy się tobie sprzeciwiają
    wyzywasz od kłamców.
    Jesteś bezczelnym, tępym i kłamliwym trollem.
    Co do obietnic nieodpisywania w tym temacie to tylko twoje chore urojenia,
    ponieważ nigdzie takich obietnic nie składałem.
    Stwierdzenie, że dalsza dyskusja z tobą jest stratą czasu nie jest obietnicą
    nieodpowiadania. Jest to metafora, która w podtekści niesie inny przekaż "że
    jesteś idiotą".