  • Data: 2019-07-07 12:45:43
    Temat: Re: Panele FV
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-01 o 16:16, WS pisze:
    > No, z tego, co widze po swoim zuzyciu... Oswietlenie, komp, TV
    > znacznie wiecej zima, w lecie to nawet mniej gotowania (bo sa swieze
    > owoce.. i nikt nie chce goracego), CWU grzeje gazem, ale tez wiecej
    > idzie w zimie, bo temp. wejsciowa wody nizsza.

    Dokładnie.

    Zimą jak się bierze kąpiel to woda musi być gorąca aby się rozgrzać, a
    latem wręcz zimna, aby się schłodzić.

    Pozostaje jeszcze klima. Ale ile jej się używa? W tym roku mieliśmy
    raptem 2 tygodnie takich temperatur, że trzeba było załączać.

    > Tu rowniez wg moich preferencji - jak jest cieplo lokalnie uzywam
    > rower, wiec tez wiecej przejade zima (ale to nie tylko ja tak mam, jak
    > jest ladnie i cieplo to parking pod firma ma zawsze wolne miejsca,
    > deszc, zima zapycha sie okolo 9)

    Poza tym zimą dochodzi jeszcze ogrzewanie samochodu i większe zużycie
    energii ze względu na zwiększone opory toczenia kół.

    > Tu sie troche zgadzam, tzn. jak ma taki profil zuzycia, ze da rade to oczywiscie
    lepiej, ale np. ja nie mamtakiej opcji. Musialbyl mocno na sile znalezc odbiorniki
    pradu uzywane latem, czyli np. faktycznie kupic sam.el, choc go nie potrzebuje,
    zalozyc klime w domu itp...