  • Data: 2019-07-07 14:22:35
    Temat: Re: Panele FV
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-07 o 14:05, Uzytkownik pisze:

    > WOW! To wg Ciebie uziemienie chroni instalację FV przed piorunami?
    Ooo fachura się odezwała, to co wg Ciebie chroni przed piorunami?
    gromnica w oknie?

    > Opowiedz coś więcej o tym, bo jako osoba zajmująca się całe życie
    > zawodowo prądem o czymś takim nie wiedziałem :)
    I jak widać dalej głupi jesteś, poczytaj o pv i dlaczego mają być uziemione
    bo jak na razie to się ośmieszasz, chyba że chciałeś być dowcipny na
    sobie tylko znany sposób.

    > Może lepiej zainwestować w inwestycję, która przynosi dochody, a nie w
    > pseudo inwestycję, która z góry skazana jest na straty?
    Zajmij się swoimi pieniędzmi, ja doradcy nie potrzebuję.