  • Data: 2020-11-24 15:53:15
    Temat: Re: Panele FV dawno nie było
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.11.2020 o 07:50, Lisciasty pisze:

    > A co tam na dachu? Beton i papa? Czy na betonie styropapa lub inny
    > wynalazek?

    W sumie to może w takim razie nie stropodach tylko po prostu "płaski"?
    Belki drewniane, deski, papa. Pod tym przestrzeń wentylowana, potem już
    jako strop/sufit piętra płyty kanałowe.

    > Z Leszna daleko nie ma, można przyjechać pomacać dach, pogadać o d. Maryni :]

    Z Leszna, to Ty do mnie będziesz miał teraz ze 20 minut ledwie pewnie.
    Mieszkam na obrzeżach Poznania w pobliżu "S11" od Twojej stron :)
    To może nawet pogadamy, jak już będę bliżej kombinowania z tym.
    A możesz mi (np. na priv) podesłać namiary na siebie/firmę, kto Ty to
    właściwie jesteś? ;)

    > Robimy na germańszczyźnie. Natomiast chińszczyznę, tajlandszczyznę, polszczyznę
    > i inne szczyzny mam u siebie prywatnie testowo na dachu i póki co wszystko
    > hula bez problemów ;P
    > LG może i ładne ale ja nie potrafię znaleźć uzasadnienia na wydanie 2x większej
    > kasy za moduły, mimo że jestem trochę gadżeciarzem ;)

    No wydajności chyba jednak mają lepsze, spadek po latach mniejszy i
    gwarancję x2 względem chińczyków. Ale fakt, za darmo to nie jest...

    Pzdr
    --
    /__/_* /