  • Data: 2020-11-24 07:50:04
    Temat: Re: Panele FV dawno nie było
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 24 listopada 2020 o 02:19:28 UTC+1 Kżyho napisał(a):
    > A ja akurat nie o Kolumbusie.

    Nieważne czy kolumbus, foton czy inny tam mlsystem, objaw ten sam ;P

    > Fakt, że to było z końcówki zeszłego roku chyba. Mam dom typu klocek,
    > stropodach "płaski" (czytaj lekki spadek w stronę północno wschodnią)

    A co tam na dachu? Beton i papa? Czy na betonie styropapa lub inny
    wynalazek?

    > Robisz? W Poznaniu? 28 to nadal trochę jest, ale już na pewno lepiej niż
    > przykładowa wycena wyżej przy dużo niższych kWp.

    Z Leszna daleko nie ma, można przyjechać pomacać dach, pogadać o d. Maryni :]

    > Inna sprawa, że trochę wciąż nie jestem przekonany do chińskich paneli,
    > ale chyba nic mi innego nie zostało, jak pójść za tłumem, bo na
    > sensowniejsze, że o LG nie wspomnę, to mnie stać raczej nie będzie tym
    > bardziej.

    Robimy na germańszczyźnie. Natomiast chińszczyznę, tajlandszczyznę, polszczyznę
    i inne szczyzny mam u siebie prywatnie testowo na dachu i póki co wszystko
    hula bez problemów ;P
    LG może i ładne ale ja nie potrafię znaleźć uzasadnienia na wydanie 2x większej
    kasy za moduły, mimo że jestem trochę gadżeciarzem ;)

    L.