  • Data: 2010-07-16 20:17:23
    Temat: Re: Panele a ogrzewanie podłogowe
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kwinto" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i1p6jp$q2r$1@inews.gazeta.pl...

    > Inne podkłady mogą mieć tą wartość do kilku razy mniejszą.
    >
    > Proszę mnie poprawić jeśli się myle.

    Zupelnie na bolka oko, jezeli ogrzewanie podlogowe sprawdza sie z deskami
    czy parkietem grubosci 15mm o wiekszym oporze niz parkiet to polowe cienszy
    panel nawet z dwa razy wiekszym oporem cieplnym w postaci pianki tez nie
    powinien miec problemu o ile ktos to uwzglednil planujac ogrzewanie
    podlogowe. Jednak nie zamierzam sie tu spierac, bo te tematy przerabialem
    ponad rok temu planujac wlasne ogrzewanie podlogowe. Jezeli panele sa
    uwzglednione w projekcie to i z pianka nie powinno byc problemu. Polecam
    przeczytanie instrukcje .pdf na stronie Kisana, sa tam tabele z podanymi
    orientacyjnymi oporami cieplnymi, moca ogrzewania, temp. zasilania i
    rozstawem rurek w zaleznosci od wykonczenia podlogi.

    Pozdro.. TK