  • Data: 2010-12-18 23:32:26
    Temat: Re: Panele z marketu Shit czy nie?
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <r...@l...pl> napisał

    > Widzisz cala rzecz polega na tym, ze jak przychodzi sie do kogos to wg.
    > mojego widzimisie nalezy szanowac wlasciciela i to co w domu posiada.

    No patrz, a ja zostałem wychowany tak, że to gość jest najważniejszy :)

    > Ja nie jestem zaskoczony, bo w innych domach sam sciagam buty.

    Z ciekawości - nawet jeśli jest syf na podłodze? Pytam, bo mam znajomego,
    który nie jest może totalnym abnegatem, ale ma w domu malutkie dzieci i
    psy. Zatem podłoga woła o pomstę do nieba - okruchy, lepkie od soku plamy,
    psia sierść i masa innych niezidentyfikowanych obiektów organicznych ;-) U
    niego butów nie ściągam ze względów na bezpieczeństwo skarpetek :)

    K.