  • Data: 2012-08-15 19:58:44
    Temat: Re: Parametry bloczków
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    news:k0gn0q$p47$1@news.dialog.net.pl...
    >Nie publikuje się tego typu informacji, a w większości ofert jakie dostałem
    >jest wprost napisane, że nie są publiczne. Dlaczego - domyśl się.

    mam nadzieje ze nie kradzione. A to ze bez vatu i takie tam to mnie wali.
    Wyciągasz z grupy milion pożytecznych informacji ale w drugą strone to jakos
    słabo dziala. Żebys sie nie zdziwil jak bedziesz oczekiwal następnej porady.
    Gdybys chcial te ceny podac to bys sosób znalazł nie narazając sie
    kontrahentom - którzy zresztą i tak na ta grupe nie trafią...

    b.