  • Data: 2015-02-25 23:49:46
    Temat: Re: Parterówka - sens garażu
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 Feb 2015 08:15:26 +0100, dddddddd napisał(a):

    > spoko...tylko dlaczego nazywasz to furtką? brak możliwości odliczania
    > waty od aut firmowych to też likwidacja furtki?

    Nie, to jest absurd.

    > bo ja to rozumiem jako
    > stworzenie nowej furtki przez państwo do dojenia klientów.
    > Nie rozumiem w czym garaż jest 10x lepszy od mieszkania...

    Jakby nie patrzeć, to bliżej garażowi do kategorii "budynek gospodarczy",
    niż "powierzchnia mieszkalna". Czemu połączenie go z budynkiem nagle
    zmienia kwalifikację i wysokość podatku?

    I wcale nie postuluję płacenia więcej za garaż, jak dla mnie to garażom
    wolnostojącym powinni liczyć niższy podatek.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl