eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieParterowy czy piętrowy... teściowa mi truje że ma być piętrowy ...Re: Parterowy czy piętrowy... teściowa mi truje że ma być piętrowy ...
  • Data: 2011-09-15 07:42:58
    Temat: Re: Parterowy czy piętrowy... teściowa mi truje że ma być piętrowy ...
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Aleksander" napisał w wiadomości grup

    >Podrzućcie proszę kilka argumentów, żeby zamknąć usta teściowej :)

    Powiem jak to jest u mnie.
    3 lata temu wybudowałem domek parter+ poddasze- powierzchnia mieszkalna po
    podłogach(nie licząc garażu) 160mkw.
    Będę budował w najbliższym czasie kolejny dom i będzie to
    parterówka(najprawdopodobniej coś podobnego do:
    http://www.archipelag.pl/projekty-domow/genowefa/ ).
    Ten dom który mam teraz jest w sumie ok ale:
    -łażenie po schodach teraz jest ok ale latka lecą
    -180 mkw na rodzinę 2+1 to za dużo- jeden duży pokój jest praktycznie
    niewykorzystany+ może kilka razy do roku ktoś tam gościnnie nocuje.
    -tak sobie kalkuluje że dobrze przemy ślana parterówka wyjdzie kosztowo
    taniej od piętrowego (ale to moja opinia)
    -odpada pierdzielenie się z ociepleniem poddasza, wełna kartongipsy itp
    -Pewnie zrezygnuje z garażu na rzecz dużego pomieszczenia gospodarczego +
    warsztacik bo sobie lubię pospawać czasami co nieco