eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieParterowy czy piętrowy... teściowa mi truje że ma być piętrowy ...Re: Parterowy czy piętrowy... teściowa mi truje że ma być piętrowy ...
  • Data: 2011-09-19 21:19:07
    Temat: Re: Parterowy czy piętrowy... teściowa mi truje że ma być piętrowy ...
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:4e760e7f$0$3502$65785112@news.neostrada.pl...

    > Piętrowe zdrowsze - przynajmniej człowiek musi się trochę poruszać na
    > schody włażąc. W parterowym, zwłaszcza nowomodnie pozbawionym progów w
    > drzwiach między pomieszczeniami - dziadzieje się szybko.

    ROTFL
    Po to żeby się poruszać wystarczy chcieć. Można kosić trawę, odgarniać
    śnieg, jedzić na rowerze, nartach, pływać, biegać po lesie lub na bieżni
    albo uprawiać przeróżne sporty od mniej wyczynowych, skończywszy na
    ekstremalnych.
    Poruszanie po schodach potrzebne jest tylko i wyłącznie leniom śmierdzacym,
    których najbardziej wyczynowy sport to wciskanie przycisków w pilocie od TV
    :D