  • Data: 2009-03-03 22:19:34
    Temat: Re: Patent na wykrycie nieszczelności
    Od: "rpdrobny" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gohb7q$d49$1@inews.gazeta.pl...
    > Co Cię podkusiło, żeby dawać lutowaną miedź w wylewki ?
    Primo: trudno znać się na wszystkim.
    Secundo: dotyczy to wylewki w kotłowni tylko. Na szczęście. Zdjęcia są i
    jakby co to można rozkuć bez demolki w całym domu.

    > Musisz kolejno odcinać poszczególne obwody, aby się upewnić, że to w
    > wylewce, a nie w innym miejscu.
    Jak tak o tym myślę, to jedynego miejsca którego nie mogę sprawdzic metodą,
    odciąć i patrzeć, są własnie odgałęzienia w wylewce w kotłowni, tam gdzie
    wyjście z pieca rozdziela się na rozdzielacze.
    K....wa

    Za inne komentarze forumowiczów dotyczące zaworu bezpieczeństwa,
    automatycznego odpowietrznika i naczynia przeponowego dziękuje.
    Popatrze i tam.

    Robert