  • Data: 2013-05-30 14:43:23
    Temat: Re: Patrol interwencyjny
    Od: <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 28 maja 2013 20:30:51 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > bo usiłowałem Ci uswiadomić co robisz źle. Ale nie dość, że nie
    > przyjmujesz tego do wiadomości to jak widzę jesteś z tego kaszanienia
    > dumny. Pa
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl

    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Informuję i objaśniam. Dzisiaj pierwszy raz od kilku lat stanął mi mały i
    sobie dobrze zrobiłem. W związku z tym, wszystkich mam w nosie i w samej
    życi. Możecie pisać co chcecie a jak i tak będę robił swoje. Pocałujcie mnie
    wszyscy tam gdzie słońce nie dochodzi. Najważniejsze, że mi jest dobrze. Co
    wy wiecie o życiu, jak kogutek mogę coś na ten temat powiedzieć, ja jak
    dobrze pójdzie, to zostanę wójtem w naszej gminie. I co, chcecie dalej
    skakać?.