  • Data: 2009-03-24 07:56:45
    Temat: Re: Pekanie plyt GK na scianach
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gq8pse$jfm$1@news3.onet...
    > Kris wrote:
    > tylko potem chce mieć gwarancję od wykonawcy...

    Gwarancje na usługę. Zauważ że prawie wszystkie opisywane na grupie
    przypadki fuszerek dotycza wykonastwa. Wykonawcy np źle kleją styropian i
    nieważne czy mają styro made in CHRL czy styro Gold czy XPS- kleją po prostu
    źle. Kafelkarzy Kiki wyrzuca nie dlatego ze kafelki osdpadają bo dał im
    lipny klej tylko dlatego że kleją niedokładnie.
    Jak elektryk nie potrafi zamontować gniazdka to nie potrafi i tyle. Tak samo
    źle zamontuje gniazdko za 3zł jak i gniazdko za 1000zł. W Twojej branży np.
    jak nie zrobisz spadków w kanalizacji to woda nie będzie spływać- i nieważne
    czy będziesz robił swoim super materiałem czy materiałem od inwestora made
    in CHRL.

    Krzysiek