eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePęknięcie scianki fundamentowej - naprężenia termiczne cz.IIRe: Pęknięcie scianki fundamentowej - naprężenia termiczne cz.II
  • Data: 2009-06-21 21:01:20
    Temat: Re: Pęknięcie scianki fundamentowej - naprężenia termiczne cz.II
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "Kane" <s...@s...pl> wrote in message
    news:h1m18q$c91$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Cokolwiek ci tu napisza ze jednak powinno byc dodatkowe zbrojenie
    > (nieglupie bo tanie) to zapewne 95% domow jednorodzinnych jest bez
    > zbrojenia poziomego w murowanej sciance fundamentowej. I CZASEM COS
    > PEKNIE. I los tak chcial - ze pękło i u mnie ! ;)

    No właśnie, no właśnie :-)
    "Panie, nigdzie tak nie robimy", "Panie nikt tak nie chce tylko inwestor",
    "A po co to i tak nie pomoże" hehe
    Takie jest to budowanie u nas :-) Nawet jak zlecisz i pojedziesz to nie masz
    gwarancji, że te pręty tam wsadzą :-)
    Stąd idea zrobienia rozdziału w wiki na temat pilnowania i demaskowania
    fuszerek, na co zwracać uwagę, z punktu widzenia klienta, a nie inżyniera
    budownictwa :-)