  • Data: 2012-04-26 10:25:13
    Temat: Re: Pęknięty komin ceramiczny - decyzja reklamacji
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-26 09:49, Marek Dyjor pisze:

    > niestety ale nikt z tobą nie bezie dyskutował na ten temat...
    >
    > budując niezgodnie z normatywami producenta pozbawiłeś sie gwarancji na
    > produkt.
    >
    > pozostaje obawiam sie sąd, rzeczoznawca i tyle.

    Ale pomińmy fakt czy ja to chcę reklamować dalej czy nie. Ale dla
    potomnych co to są wpatrzeni w ceramiczne gówna jak w obrazki:
    Czy powodem takiego popękania komina był faktycznie powód jaki mi
    przedstawili? - Wątpię.
    Kij bierz już tą gwarancję nie opłaca mi się szarpać.

    Poniżej oryginalna treść odpowiedzi jaką otrzymałem od Plewy:

    " Witam serdecznie,

    W odpowiedzi na pismo reklamacyjne związane z uszkodzeniem ceramiki.
    Zgodnie z oględzinami i załączonymi zdjęciami stwierdzono błąd
    konstrukcyjny
    polegający na niezastosowaniu kształtki betonowej. System nie jest
    kompletny,
    dodatkowym problemem wynikającym z niezastosowania kształtki jest
    wsunięcie
    podłączenia pieca do wnętrza rury ceramicznej, co nie powinno mieć miejsca.
    Z uwagi na w/w błąd reklamacja musi zostać odrzucona.

    Pozdrawiam

    Adam Orzechowski"

    Logiczne, jest to dla nich podstawą odrzucenia gwarancji ale niech mi
    ktoś wyjaśni co jest powodem pęknięcia wkładu ;)

    Poniżej zdjęcia oraz film przedstawiające uszkodzenia.

    http://www.wrzuc.to/6K11Cv1m.wt

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis