    From: "kiki" <...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pęknięty komin ceramiczny - decyzja reklamacji
    Date: Fri, 27 Apr 2012 09:30:14 +0200

    "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message
    news:jndgsh$p1h$1@node2.news.atman.pl...

    > Ale mi rozwalił się ten od pieca CO. W poprzednim wątku pisałem co i jak.
    > Do kominka też mam niestety ceramiczny ale tam palę odświętnie i jakoś się
    > trzyma.

    No to z pieca węglowego za dużo wychodzi.
    jaki dokładnie masz ten symbol komina? Który pdf ?

    Ja wiem jedno, że do węglowych pieców to daje się wkłady ze stali
    żaroodpornej, a nie ceramiczne ani z nierdzewki.
    Nierdzewki też nie można.

    Tylko to nie ny mamy patrzeć w pdf-y ale wykonawca. Skoro sam kupiłeś w
    komplecie czyli piec + komin to jakąś część winy ponosi sprzedawca idiota.
    Dalej ponosisz ty, bo kupiłeś bez rozeznania. Wykonawca murów nie ma nic do
    tego czym palisz. bardziej winny jest instalator pieca i kominiarz, który to
    odbierał..

    Generalnie gdybyś miał czopuch z metrowej rury i kolana to pewnie by się nic
    nie stało.
    Teraz już wiesz.

    jaki jest ten numer katalogowy tego komina?