  • Data: 2012-04-27 12:40:37
    Temat: Re: Pęknięty komin ceramiczny - decyzja reklamacji
    Od: "kiki" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote in message
    news:jndq5a$mjd$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak czy owak nie jest to wina producenta , bo jeśli została przekroczona
    > temperatura spalin to nie dziwota że wkład się rozpadł ..
    >
    > Winy jest kupujący że nie kupił odpowiedniego wkładu ...

    Winna jest głupota budowlana. Bo kierbud powinien wiedzieć takie rzeczy,
    chociażby on. A kominiarze to co ?
    Mówiłem, że uczymy się na własnych błędach :-) Ci co mieli być
    profesjonalistami to są po prostu z selekcji negatywnej.
    Zawsze mówię, że jak nie ma co ze sobą zrobić to do budowlanki :-)

    Do pieca czy kominka daje się wkład stalowy z grubej stali z takiej czarnej.
    Z kwasówki sie przepali, jest za cienka.