  • Data: 2012-04-27 16:47:39
    Temat: Re: Pęknięty komin ceramiczny - decyzja reklamacji
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie w piecu na ekogroszek (skam-p premium 12KW) zamontowałem sobie w
    > wylocie spalin czujnik (do 350 stopnie) i jak piec działał na 100% mocy to
    > zabrakło mi skali w czujniku , więc temperatura musiała być mocno powyżej
    > 350 stopni ...
    > Oczywiście była to chwilowa temperatura , ale mogło być nawet te 400
    > stopni

    Ostatnio przy czyszczeniu kotła nie zamknąłem takiego wyłazu, ktorym to
    spaliny leca w komorach kotła, pozniej dopiero czopucha/dalej do komina,
    przez niezamknięcie z kotła odrazu do czopucha leciały spaliny.

    Na domiar złego wygasiłem kociol na swięta przyjechałem, po 3 dniach,
    rozpaliłem na maxa, aż czopuch stracił kolor :) ogien z kotła leciał do
    czopucha, w kominie musiało byc pewnie z 800stopni bo az ogien lecial z
    komina drewno + kartony max nadmuch,

    Na szczescie nic sie nie stało, komin mam murowany z cegly dolna czesc z
    szamotki,
    rozumie, ze taki numer odwalilbym z ceramicznym wkladem to komin miałbym do
    wymiany?

    Jeszcze niedawno żałowałem decyzji murowanego komina, ale widze, ze jednak
    nie była to zła decyzja.

    pozdrawiam
    AT