    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pęknięty wężyk, zalany dom - co robić?
    Date: Mon, 25 Oct 2010 22:17:50 +0200

    news:784be980-2c79-4c9f-89c5-

    > a kibel, zmywarka, pralka?... w ścianę nie wmontujesz... :-)

    Ale tutaj są już o wiele mocniejsze węże, a nie takie pierdółki jak do
    baterii umywalkowych.
    Co prawda jakiś czas temu miałem zalane całe mieszkanie przez sąsiadkę,
    której pękł wąż gumowy od pralki. Tyle, że ona nie wymieniała tego węża
    przez ponad 20 lat :)

    > na wannie mam baterię, ale połączoną zwykłym alupexem skręcanym, a nie
    > wężykiem więc powinno być wieczne, wężyki w innych bateriach chcę
    > wymienić na miedziane chromowane rurki, bo pewnie i estetycznie, a
    > poza rurami, to potrafią też rozwalić się zaworki, jedne mi sie
    > ukręcił podczas obracania kurkiem... :-) jakieś fatum, albo wada
    > fabryczna... jest tyle miejsc, w których może coś strzelić i dupa
    > blada, lepiej całość zabezpieczyć...

    Istnieje znikome prawdopodobieństwo, aby nagle sam z siebie urwał się zawór.
    Jeżeli już nawet się uszkodzi to i tak po stronie takiej, gdzie będzie się
    lało do umywalki czy zlewu.
    Pękające wężyki zawsze leją pod umywalkę i pod zlew.