  • Data: 2015-06-29 17:34:20
    Temat: Re: Piec CO wywala różnicówkę
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 29 czerwca 2015 17:22:50 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Proponuję usankcjonowanie sytuacji która de facto już występuje. A jak
    > twierdzisz, że nie to pokaż elektryka który łączy losowo.

    ja łącze losowo- bo ja wiem co robie i dlaczego. I wiem ze kolejny elektryk
    podchodzacy do instalacji ma z założenia nie uznac waszego hydraulicznego zwyczaju -
    ma sprawdzic co jest gdzie.

    > Nieprawda. Można wprowadzić przepis który dotyczy tylko nowych instalacji.

    zieeeew. Nowe przepisy obowiązują w sposób standardowy i tyle. Nie wymyślaj jakis
    dziwnych konstrukcji logicznych...

    > Problemy wynikające z błędnego założenia jakoby trzeba było zmieniać już
    > istniejące instalacje.

    Tak mówią przepisy - instalacje modernizowane mają byc zgodne z obowiazujacymi
    przepisami. Wprowadzisz przepis - beda spore bezsensowne koszty.
    Ja rozumiem gdy wprowadza sie przepis gdy pojawilo sie nowe techniczne rozwiazanie np
    różnicówki - jest rzeczywisty zysk i niech prawo za tym nadąza - ale tu sie nie
    zyskuje nic.

    > Rozumiem, że celowo zafiksowałeś się na piecu aby było łatwiej (bo go nie
    > przeniosę)

    to jedyne urządzenie jakie znam wrazliwe na kolejnosc

    >to teraz powiedz co mam zrobić z listwą typu 'Acar'. Bezpieczniki
    > przerywają tylko jedną linię - i przy prawidłowo podłączonym gniazdku jest
    > to faza - uważasz że przed podłączeniem takiej listwy do gniazdka mam je
    > sprawdzać i zmieniać w nim kable? I tak w każdym kolejnym?

    A czy listwa dziala prawidłowo przy odwrotnym podłączniu? Działa. No to nie zawracaj
    dupy sztucznymi problemami.

    b.