  • Data: 2015-07-01 13:53:02
    Temat: Re: Piec CO wywala różnicówkę
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 lipca 2015 13:14:29 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Elektryk nie podłącza losowo ;-)

    a nie-elektryk wie lepiej jak elektryk ma podlaczac urzadzenia. To tylko mowi o
    poziomie dyskusji - jesli rozmawiamy zeby sobie wytlumaczyc rozna aspekty zagadnienia
    to ok - ale jesli >z zalozenia< nie chcesz zmienic pogladow to szkoda czasu na czczą
    gadanine. Stanowisko elektryka znasz.

    > Sam sobie przeczysz - piec ma atest i może nie działać a listwa jak ma atest
    > to działa.

    Nie ma zadnej sprzecnosci - piec ma atest i informacje o niezbednych czynnosciach,
    tu: podłączeniu. I dziala poprawnie po podlczeniu zgodnie z instrukcją.
    Listwa wymagan takich nie ma - bo dziala prawidlowo niezaleznie od podlaczenia.

    > To jest lista urządzeń które _Ty_ przyjąłeś do wiadomości, a nie wszystkich.

    dlatego pytam o inne- moze nie znam. Piec to raz, podejrzenie padło na listwe -ale tu
    pudło. Znasz inne urzadzenia? ja nie

    > Tymczasem piec to (prawie) takie samo urządzenie jak toster - możesz go
    > sobie podłączać codziennie do innego gniazdka.

    Teoretycznie tak. Praktycznie oczywiscie nie. A na podstawie takich absurdalnych
    teoretycznych zalozen wyprowadzasz teorie - nie dziw sie ze wychodzi malo sensowna.

    eot?

    b.