  • Data: 2015-07-02 14:28:03
    Temat: Re: Piec CO wywala różnicówkę
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 lipca 2015 14:11:26 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Ps2. Ciągle nie odpowiedziałeś na pytanie dlaczego w _pojedynczych_
    > gniazdkach losowość jest lepsza niż faza po lewej. Czepiłeś się tylko kosztu
    > przy podwójnych.

    qurfa ergie nie chce mi sie - moglbym ci opisac czego nie rozumiesz w
    zabezpieczeniach i opisac to zelazko co upadło ale zadanie znów tego samego pytania,
    na które 2x odpowiedziałem mnie zniechęca. Słuchaj uwaznie bo nie bede powtarzał:
    pytanie "dlaczego w _pojedynczych_ gniazdkach losowość jest lepsza "
    odpowiedz (3x taka sama): nie jest lepsza, nie jest gorsza - po prostu nie ma
    znaczenia.

    eot

    b.