  • Data: 2022-01-11 09:44:54
    Temat: Re: Piec do pieczenia chleba/pizzy
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 11 stycznia 2022 o 08:53:40 UTC+1 Mateusz Bogusz napisał(a):
> [...]
    (Żywieckie) nie ma szans kupić od rolnika - jeśli ktoś coś chowa, to tylko na własne
    potrzeby ?

    > A rynku żadnego nie masz w okolicy? Ja też nie jeżdżę po wsiach i nie
    > pukam do drzwi.

    Jest taki mały, chińszczyzna + warzywa, podjeżdżają 2-3 samochody -chłodnia z ladą
    niby z lokalnych przetwórni (mięso, wędliny) ale wg mnie poziom sklepowy...

    >Na obrzeżach miasta mam rzeźnika i tam kupuje mięso.
    Mam ~5km przetwórnie ze sklepem przyzakładowym, w Zywcu podobnie (tylko skala
    większa) ale cały ten towar jest również w okolicznych sklepach...
    No, może w tym przyzakładowym ciut lepiej, ale trzeba sobie zamówić wcześniej (np.
    szynkę do własnego gotowania), bo od ręki to to samo, co w lewiatanie obok