  • Data: 2022-01-12 08:48:11
    Temat: Re: Piec do pieczenia chleba/pizzy
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 12 stycznia 2022 o 00:56:52 UTC+1 4kogu...napisał(a):

    > W makro całe palety mięsa pakowanego próżniowo. Szynka, schab, karkówka w cenach
    poniżej 10 złotych za kilogram. Mięso jest importowane. Jakościowo to bardzo dobre
    mięso.
    Najczęściej kupuję właśnie w Makro...

    > W tych zaufanych sklepikach nie ma innego mięsa niż takie jak z makro.
    nawet od nich, ale widze, jak np. handlarze(gastronomia?) biorą po pół koszyka takich
    z wyprzedaży, data ważności 1-2 dni... i jakoś nie wierzę, że zdążą coś z tym
    zrobić...

    Ale sprzedają tam towar z dużych zakładów, które też mają różne wpadki, np.
    https://www.fakt.pl/pieniadze/zakupy/gis-wycofuje-mi
    eso-tatar-wolowy-od-sokolowa-z-powodu-toksyny/hqp36j
    3
    a za kasę ... https://wiadomosci.wp.pl/wyszla-na-jaw-tajemnica-jur
    giela-i-swinskiego-lobby-tak-wygladaja-konserwy-z-as
    f-6269066281588353a

    > Opowieści jak jakaś babcia co sprzedawała powiedziała żeby nie kupować to gwałt na
    rozumie.
    Proste, moja babcia jak uslyszala od mamy od kogo, to majac pokątne info co to jest
    (bo jak to na wsi wszyscy wiedza...) zdecydowanie odradziła.

    Generalnie sąsiedzi znają sie tu od kilku pokoleń i od zawsze jakos sobie pomagaja,
    typu wymiana barterowa ;) np. ktos pomagał zbierać ziemniaki, dostał za to kilka
    worków... podobnie żniwa - pomoc za zboże,
    itp... analogivcznie ktoś bił świnie, calej nie mial szans zagospodarowac, to
    sasiedzi kupowali (tanio, ceny skupu), ale jak sami bili to "odkupił".... nikt ni
    wpadl na pomysl oszukiwania sasiadow, bo to oznacza ostracyzm na kilka pokolen ;)