  • Data: 2017-04-08 09:04:47
    Temat: Re: Piec gazowy dwufunkcyjnyw mieszkaniu z grzejnikami
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.04.2017 o 08:41, Bolko pisze:

    > ale napisałeś wcześniej że :
    >
    > Dlatego też polecam kupić kocioł kondensacyjny z komorą spalania z
    > kompozytów aluminium i magnezu.
    > już nie rozumiem nic :(

    o ile wiem, można kupić piec turbo, z zamkniętą komorą spalania, ale nie
    kondensacyjny. Ja się teraz mylę, czy któryś z przedmówców coś pokręcił?

    trzy rurki, to też jakiś zasobnik, zasobnik to problemy z bakteriami.
    nie w sensie że umrzesz, ale cośtam trzeba zadziałać.

    o ile nie jesteś księciem z bajki - najtaniej zrobisz to tak: kup piec,
    który jest najtańszy z tych które spełniają Twoje oczekiwania. będziesz
    mieć wszystko czego potrzebujesz, mniej rzeczy do zepsucia, a w razie
    drogiej awarii, nie będziesz sobie pluł w brodę.
    Do odległych kranów zastosuj najcieńsze możliwe rurki. wody Ci nie
    braknie, wydajności cieplnej pieca też nie. ja mam 4 piec i podczas
    prysznica każdy z nich działa na minimum. Dla mnie. dla żony -
    niekoniecznie.

    szybki start pieca. każdy piec ma jakiś sterownik zewnętrzny.
    najczęściej sterownik ma swój mały rozumek, a do pieca podaje informacje
    włącz się albo wyłącz. pod odpowienie piny możesz sobie podłączyć
    kabelki i przy każdym kranie dać mikroprzełącznik. podchodzisz do kranu,
    naciskasz guziczek, liczysz do trzech (jak nie słyszysz pieca) i
    odkręcasz kran, puszczając guziczek. Może teraz Ci sie to wydaje
    niewygodnym druciarstwem, ale niema oszczędniejszej metody.

    ToMasz