eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePiec gazwoy w instalacji otwartej - dlaczego to problemRe: Piec gazwoy w instalacji otwartej - dlaczego to problem
  • X-Received: by 2002:a05:622a:1708:: with SMTP id h8mr9964494qtk.318.1639941952114;
    Sun, 19 Dec 2021 11:25:52 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a05:622a:1708:: with SMTP id h8mr9964494qtk.318.1639941952114;
    Sun, 19 Dec 2021 11:25:52 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!2.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.misty.com!border2.nntp.dca1.gig
    anews.com!nntp.giganews.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google
    .com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 19 Dec 2021 11:25:51 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <4...@g...com>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=83.21.58.1;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 83.21.58.1
    References: <spnpos$lcm$1@dont-email.me> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <61bf7944$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Piec gazwoy w instalacji otwartej - dlaczego to problem
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 19 Dec 2021 19:25:52 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 18
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:579673
    [ ukryj nagłówki ]

    niedziela, 19 grudnia 2021 o 20:24:19 UTC+1 Kris napisał(a):
    > niedziela, 19 grudnia 2021 o 19:26:14 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    > >.
    > > A mój kocioł nie posiada czujnika ciśnienia i może pracować zarówno w
    > > układzie zamkniętym jak i otwartym.
    > Dla formalności dodaj że aby było tak formalnie(gwarancja) to trzeba załatwić
    pisemnie zgodę i pewne dodatkowe warunki spełnić
    > Fakt faktem że szybko to przesylaja każdemu z automatu i dobry kontakt z nimi
    jest(w mojej okolicy przynajmniej)
    > Ich przedstawiciel bez problemu podjedzie i doradzi jak trzeba
    > Że 3 razy miałem przyjemność się spotkać i wrażenia pozytywne
    > Problem tylko że słabą siecią serwisantów i ceny wyższe za ich kotlły. Stosunek
    jakości do ceny nie uzasadnia ceny
    > Z 20% realnie wyższe od termeta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1