eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePiec gazwoy w instalacji otwartej - dlaczego to problemRe: Piec gazwoy w instalacji otwartej - dlaczego to problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!news.uzoreto.com!new
    s-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com
    !news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
    om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostra
    da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 19 Dec 2021 21:08:12 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.4.0
    Subject: Re: Piec gazwoy w instalacji otwartej - dlaczego to problem
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <spnpos$lcm$1@dont-email.me> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <61bf7944$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    In-Reply-To: <4...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 211219-4, 19.12.2021), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 31
    Message-ID: <61bf912b$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.173.104.73
    X-Trace: 1639944491 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 520 5.173.104.73:7750
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2773
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:579678
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19.12.2021 o 20:24, Kris pisze:
    > niedziela, 19 grudnia 2021 o 19:26:14 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    >> .
    >> A mój kocioł nie posiada czujnika ciśnienia i może pracować zarówno w
    >> układzie zamkniętym jak i otwartym.
    > Dla formalności dodaj że aby było tak formalnie(gwarancja) to trzeba załatwić
    pisemnie zgodę i pewne dodatkowe warunki spełnić
    > Fakt faktem że szybko to przesylaja każdemu z automatu i dobry kontakt z nimi
    jest(w mojej okolicy przynajmniej)
    > Ich przedstawiciel bez problemu podjedzie i doradzi jak trzeba
    > Że 3 razy miałem przyjemność się spotkać i wrażenia pozytywne

    Może zamiast po raz kolejny wypisywać bzdury i pierdoły, po prostu byś
    zapytał jak to jest.

    Nie trzeba załatwiać żadnych zgód, bo jest to wyraźnie napisane w
    dokumentacji kotłów oraz folderach reklamowych.

    https://www.acv.com/pl/professional/product/08658301
    -3472/kompakt-hr-eco-24-solo

    > Problem tylko że słabą siecią serwisantów i ceny wyższe za ich kotlły.

    Kolejną bzdurę wypisujesz i już ci kiedyś to udowodniłem, że są regiony
    Polski, gdzie ciężko uświadczyć serwisantów Termeta, a serwisantów ACV-a
    jest na pęczki.

    > Stosunek jakości do ceny nie uzasadnia ceny
    > Z 20% realnie wyższe od termeta.

    I znów kolejna bzdura. Jak widać nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.
    Polecam więc dokładniejszą lekturę wcześniejszego wątku "Tablica
    rozdzielnia do garażu", gdzie ci tłumaczyłem w jakiej cenie są te kotły.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1