  • Data: 2016-01-05 09:25:04
    Temat: Re: Piec kondensacyjny a ogrzewanie mieszane
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 stycznia 2016 09:15:36 UTC+1 użytkownik Heraklit napisał:
    > Był sobie taki dzień: 5 styczeń (wtorek), gdy o godzinie 8:46 *Budyń*
    > naskrobał(a):

    przeważnie szuka potwierdzenia ze jego teorie są słuszne :-)))

    > Instalator przekonuje mnie do mieszanego rozwiązania. A sam szukam
    > argumentu który mnie przekona do jednego albo drugiego rozwiązania.

    stosuje sie powszechnie i skutecznie podłogówke na całosci - u mnie też. Na dole
    pnale/kafle na górze wykładzina na betonie. W sypialni łóżko to 2/3 podłogi, a
    przecież działa.

    jak sobie takie poczytasz http://muratordom.pl/instalacje/ogrzewanie-podlogowe
    /jak-zrobic-ogrzewanie-podlogowe,34_8486.html
    i przemyslisz to zaobaczysz ze argumenty sa naciągane i teoretyczne.
    Rób podłogówek po całości :)

    b.