    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Piec kondensacyjny a ogrzewanie mieszane
    Date: Tue, 5 Jan 2016 14:43:09 +0100
    <n6dfja$4gl$1@dont-email.me> <1eojxontiu6gf$.br14c6c2o7g1.dlg@40tude.net>
    <9...@g...com>
    <lg9eu49oubyh$.2hl98cbwgzuc.dlg@40tude.net>
    <n6eb45$1110$1@gioia.aioe.org>
    <7...@g...com>
    <mdy8887cq4dh$.1amzlr24g6ck4.dlg@40tude.net>
    <0...@g...com>
    <n6gg64$abn$1@news.icm.edu.pl>
    <6...@g...com>

    W dniu 2016-01-05 o 14:34, Adam Sz. pisze:
    > (uprzedzajac - nie, podlogowka nie
    > jest sporym zrodlem ciepla - podloga jest ledwo letnia :)

    To akurat wiem, bo mam na parterze. Na piętrze niestety grzejniki i
    właśnie jest to trochę upierdliwe. Choć na szczęście są względnie duże,
    więc tragedii nie ma.
    Połowa pomieszczeń ma jednak nie zrobioną jeszcze porządnie posadzkę
    (poprzednicy wysypali keramzyt, na to położyli... uwaga uwaga.... płyty
    GK! i na to panele). Efekt to oczywiście fale na podłodze niczym na
    morzu. Więc tak się zastanawiam, czy robiąc kiedyś porządną wylewkę nie
    ruszyć też tematu ogrzewania i nie przerobić tego na podłogówkę...
    Ostałby mi się tylko jeden pokój z kaloryferem wówczas (co też jest
    słabe, ale tam już raczej ciężko podłogę rozkuwać :/ ).

    Pzdr
    --
    /__/_* /