  • Data: 2016-01-10 10:09:08
    Temat: Re: Piec kondensacyjny a ogrzewanie mieszane
    Od: "forestdumb" <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Heraklit" <r...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:1893xqgfgcr7h$.1uv51ezkmet8j.dlg@40tude.net...
    > Czy w instalacji grzewczej gdzie na dole jest podłogówka a na górze
    > grzejniki piec kondensacyjny gazowy będzie uzasadnionym wyborem? Czy
    > może jednak zastosować zwykły piec?

    Moj glos za podlogowka w calym domu, tez tak ma rodzina i ja bede miec.
    Dywan to jakis mega izolator? Spowalnia transfer ciepla ale sam w koncu tez
    sie nagrzeje. Kaloryfer to grat i synek moze sie uderzyc w glowe :P
    Termostaty na sciagnie +3 zylowy kabel do rodzielacza i masz za 150zl
    sterowanie temperatura danego pomieszczenia. No i calosc jedzie na
    kondensacji = EUR w kieszeni.

    A co do wietrzenia, rekuperacja i kasa w kosmos nie leci. Tylko jaka firma
    tanio to montuje? Pewna R...pl tania nie jest.