  • Data: 2009-11-05 21:14:24
    Temat: Re: Piekarnik z mikrofalą vs mikrofala
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Konkretnie zastanawiem się nad
    > http://www.bosch-home.pl/produkty/piekarniki-i-kuche
    nki-mikrofalowe/piekarniki/piekarniki-kompaktowe/HBC
    84K563.html?source=browse
    > Ten model nie ma obrotowego talerza.

    Ja mam kuchenkę mikrofalową Boscha bez obrotowego talerza i nie widzę
    różnicy w stosunku do tych z obrotowym talerzem. Ale nie jestem z niej
    zadowolony z co najmniej dwóch powodów: mała objętość wnętrza (kuchenka do
    zabudowy) i brak talerza typu crisp. Zrobienie frytek na takim talerzu
    zwykle trwało krócej niż rozgrzewając cały piekarnik. Jak kupisz kombo to
    nie bedziesz mieć tego problemu.