    From: Arte <k...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Piekarnik z mikrofalą vs mikrofala
    Date: Fri, 06 Nov 2009 10:09:14 +0100

    Witaj!

    Adramelech pisze:
> [...]

    Sprawuje się wyśmienicie! Mam porządny piekarnik z wszystkimi zaletami
    piekarnika a dodatkowo mikrofalówkę, którą często na niskiej mocy używam
    dodatkowo - szybciej pieką się mięsa i ciasta.

    Talerza obrotowego nie ma, ale za to magnetron, czyli element generujący
    mikrofale, obraca się. Czyli zamiast obrotu potrawy, obraca się samo
    źródło mikrofal.

    > Konkretnie zastanawiem się nad
    > http://www.bosch-home.pl/produkty/piekarniki-i-kuche
    nki-mikrofalowe/piekarniki/piekarniki-kompaktowe/HBC
    84K563.html?source=browse
    > Ten model nie ma obrotowego talerza.

    Ja mam taki model Siemensa:
    http://www.siemens-home.pl/produkty/piekarniki-i-kuc
    henki-mikrofalowe/piekarniki-kompaktowe-i-parowe/HB8
    6P572.html?source=browse

    Jest to funkcjonalnie i konstrukcyjnie odpowiedni Boschowskiego modelu:
    http://www.bosch-home.pl/produkty/piekarniki-i-kuche
    nki-mikrofalowe/piekarniki/piekarniki-kompaktowe/HBC
    86P763.html?source=browse

    Czyli modelu wyższego od tego, który sobie upatrzyłeś.

    Siemens jest częścią koncernu Bosch i właściwie odpowiednie sobie modele
    są prawie takie same, jedyna różnica to design zewnętrzny i inny panel
    sterujący - chociaż funkcjonalnie jest to to samo.

    Ponieważ różnice między modelem niższym a wyższym, skupiają się na
    przede wszystkim automatyce (70 programów, programowanie trójstopniowe,
    samoczyszczenie pyrolityczne), zatem konstrukcja samego piekarnika jest
    taka sama. Dlatego gorąco polecam taki piekarnik, ja jestem całkowicie
    zadowolony! I mimo, iż piekę często, to nigdy nie zdarzyło mi się
    narzekać na pomniejszoną wielkość wnętrza w stosunku do standardowego
    piekarnika, za to mam dodatkową dużą szufladę pod nim na garnki.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek W.
    Arte