  • Data: 2010-11-08 00:31:22
    Temat: Re: Pierwsze grzanie-jestem zadowolony
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A masz jakis bufor? Jak masz to spoko. Ja zaluje ze mam kominek 12kW a
    > nie 24kW bo szybciej bym bufor nagrzewal :-)

    ja mam 17kW i jest w miarę ok, chociaż w okresie przejściowym za
    szybko bufor się zapełnia, chciało by się czasem posiedzieć wieczorem
    przy kominku, a tu bufor full, temperatura w domu 22 i palić się nie
    da...
    ale za to przy minus 25 na dworze, to kominek jara się cały dzień
    (delikatnie, wieczorem większy wrzut) to rano buforek już jest pusty
    (ale ustawioną temperaturę w pomieszczeniu utrzymuje + - 1 stopień)

    pozdrawiam
    s_13