eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePierwsze uruchomianie kotła CORe: Pierwsze uruchomianie kotła CO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pierwsze uruchomianie kotła CO
    Date: Tue, 17 Nov 2009 17:50:01 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 12
    Message-ID: <hduk8a$psl$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hdtko6$qfb$1@inews.gazeta.pl> <hdtpv0$nod$1@news.interia.pl>
    <hduipv$1e7p$1@news2.ipartners.pl> <hduhmu$93c$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087207203206.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1258476618 26517 87.207.203.206 (17 Nov 2009 16:50:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Nov 2009 16:50:18 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: jacek_plumpi
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:378326
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hduhmu$93c$1@news.interia.pl...

    > A jakiz to problem dla sprzedawcy? W jego dobrze pojetym interesie jest
    > zadowolenie klienta. Sprzedawca powinien dzialac w jego imieniu. Nie jest
    > przeciez gwarantem towaru ktory sprzedaje.

    Ponadto dając kartę gwarancyjną, pozbywa się niejako problemu z klientem,
    ponieważ klient zamiast roszczeń do sprzedawcy będzie załatwiał wszelkie
    awarie z serwisem gwarancyjnym.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1