  • Data: 2018-11-21 20:42:43
    Temat: Re: Pies na posesji
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.11.2018 19:38, Twardy pisze:

    > Pomyliłem sie, nie 5 a 3, mierzyłem dzisiaj.
    > Musze Cie zmartwić, że oczko w siatce ma 6x6 cm, a więc przejdzie kazdy szczeniak.
    > W/g Twojego mniemania, to trzeba wszystkie ogrodzenia z siatki, panelowe, azurowe
    > itp. - likwidować, bo może nas ustawić w dyskomforcie moralnym.

    6. miesięczny pies nie przejdzie przez 3. centymetrową szparę,
    ani przez oczko 6x6 cm. Poza tym nie wyglądasz mi by pojęcie
    "dyskomfort moralny" było Ci znane. Poczujesz się niekomfortowo
    dopiero wtedy, gdy ktoś Cię dupnie po kieszeni. Czego Ci życzę
    w opisanym przypadku.

    > Ależ chodza na spacer od czasu do czasu, poza tym mają 40 ar do biegania.

    Psy powinny wyjść przynajmniej raz dziennie poza ogrodzenie,
    a nie tylko z okazji świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy.
    A wielkość więzienia nie ma dla więźnia znaczenia, jak już
    pisałem. Krótko mówiąc: nie dorosłeś do posiadania psów,
    delikatnie mówiąc.