  • Data: 2010-08-18 05:56:23
    Temat: Re: Piorun przywalił w dom.
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    news:i4ep7v$sth$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli mogę spytać, co będziesz trzymał w tej szafie? Bo mnie się wydaje,
    > że puste butelki po wódce...

    Na chwilę obecną są to:
    - dość spory UPS w obudowie typu Tower, obok niego dwa telekomunikacyjne
    akumulatory (jakieś 8U)
    - serwer (jeszcze nie mam, ale liczę, że uda mi się znaleźć obudowę do
    płytkiego racka, jakieś 2U)
    - dwa patchpanele (2U)
    - switch (1U)
    - router (1U, nie dlatego, że jest mi tam potrzebny, po prostu mam staregi
    cisco, czasem się nim bawię, a tam będzie miał godne miejsce)
    - półka na drobiazgi typu accespoint, modem ADSL (2U)
    - przełącznica MDF na kronach (4U) zbierająca instalacje domowe
    niskonapięciowe
    - obudowa ustrojstwa home-made do zasilania i obsługi elementów domowej
    automatyki po magistrali RS485 (2U i być może jeszcze 1U na patchpanel)
    - ruchoma wysuwana półka (1U)

    Jak widac pół racka wychodzi jak obszył. Oczywiście można by to upychać w
    szafce 20U, na pewno by się zmieściło, ale takie rozwiązanie ma dwie poważne
    wady dla mnie: po pierwsze taka szafka byłaby pełniutka, bez żadnego zapasu,
    po drugie musiałbym ja za cięzkie pieniądze kupić, podczas gdy ten 42U,
    podobnie jak i mnóstwo akcesoriów do niego (choćby ten UPS) mam gratis z
    demobilu.

    > czy tylko chciales blysnac?

    Oj do pewnego stopnia chciałem błysnąć, ale nie, nie tu na grupie, raczej
    przed samym sobą. Zboczenie zawodowe po prostu. Mam tego racka gratis, mam
    na niego miejsce, mam co do niego wpakować, więc czemu nie?

    J.